?

Log in

No account? Create an account
I knew everything with you...
 
[Most Recent Entries] [Calendar View] [Friends]

Below are the 20 most recent journal entries recorded in Ashleigh Marie's LiveJournal:

[ << Previous 20 ]
Monday, March 6th, 2006
10:56 am
Peace up a town...
Okay...im leaving...i wont talk to anyone after 3pm today...check my myspace periodically cuz melissa is gonna update with my address...after bootcamp, ill be online again...until then, IM GONNA MISS YOU ALL...I LOVE YOU! =)

Current Mood: anxious
Monday, February 27th, 2006
8:34 pm
Funny story!
Hahaha...i forgot to tell u what hapdned on Saturday...I put my hand thru my front door. I shattered the glass all over and my hand was all sliced up...it was so painful haha i had chunks of glass poking outta my hand! I recommend you dont do that...i guess since I started working out, i just dont know my own strength hahaha!

Current Mood: Excited about bootcamp
1:16 pm
Yay!
1 week till I get the fuck outta here! =)

Current Mood: GET ME THE FUCK OUTTA HERE!
Friday, February 24th, 2006
3:44 pm
On a happy note =)
Yesterday, my sweetheart and I went driving around for like 2 hours...just because I didnt want to go home yet...and we went to one of those Do-It-Yourself car washes and washed his car...although we sprayed eachother more than the car I think haha...it was just so much fun! I love being around him...it brightens up my day...the time we spend together, even when we just lay together in silence, means the world to me. He helped me see the simplistic side in life. Before, I had to go out and do stuff to enjoy myself. I HATED just sitting around at the house doing nothing...I guess its just different with him...and to see his eyes glossy as he struggles to fight back tears, it kills me...of all ppl, he should understand most...i think Im gonna pack him up in my suitcase and take him with me...

Current Mood: grumpy
8:19 am
EXTRA! EXTRA! Read all about it...
Okay...Im actually awake now, so heres some better directions...30530 Beaconsfield...(13/Gratiot)...go north on Gratiot...turn right on the street after Bob Evans...its a big building on the left called Your Way Machine Tool...okay.......now, supposedly, theres gonna be an air hockey table there and I heard that Im gonna kick everyones ass at it =) hahaha...okay, now the saddest news ever...I am now an orphan DEPer...they are transferring my recruiter to the Sterling Heights office on the 1st...that leaves me a week without a recruiter! This is like the saddest ive been in a really long time...maybe because he wasnt just my recruiter, we had become good friends. Theres only a select few ppl that I know will make me cry when I ship out...and Jordan is definately 1 of them :( i gotta go get a tissue now...

Current Mood: I feel like an orphan...
Saturday, February 18th, 2006
1:25 am
PARTY TIME! ANCHORS AWEIGH MY BOYS...
Okay so, Saturday February 25th, Im having a going away party. It starts at 5pm and its at my grandpas shop in roseville...only cuz its big enough for my HUGE family...theres gonna be food and stuff...MMM! MEXICAN...you dont hafta stay for long if ya dont want to, just stop by for a few so i can see ur gorgeous face before i leave. DIRECTIONS??? Go North on Gratiot...turn right onto Beaconsfield...its past the old guitar center...its past the post office...youll see Bob Evans on your right...the sidestreet directly following that is the street...the building will be on your left hand side...it will be decorated and hard to miss...Its late so, im not in the correct state of mind for this kind of stuff...ill update with better instructions...or ill keep yall posted on myspace...or call the c-izz-ell...945.4937...

Current Mood: Miss my baby.Excited to party.
Thursday, February 16th, 2006
2:25 am
I hate rain!
So, im afraid of storms and its raining pretty bad out there. I cant sleep with the sound of water hitting the window or falling on the roof...i need to get some sleep...im hanging out with nick tomorrow...im tired as fuck...im praying for some shut eye 8-(

Current Mood: Petrified and alarmingly awake
Tuesday, February 14th, 2006
10:35 am
Tricky, tricky, tricky...
So, my boy nicholas...nick craig...called me this morning. He wanted to say happy valentines day and apparently wake me up. He has a surprise for me and we are gonna hang out thursday...whats up with all these guys in my life giving me surprises? I feel very loved at this point in my life...which is good cuz exactly 3 weeks from today, im gonna be extremely lonely...hope u all have wonderful plans for vday...ill b sittin by my phone waiting to hear from my Florida bound baby...*i cant help but smile just thinking about him*

Current Mood: Missing him...but im okay...
12:13 am
Happy valentines day =)
I love my perfect life, i love my perfect man, i love valentines day...BUT I HATE THE STATE OF FLORIDA! *so would I be out of line if I said I miss you* im goin to bed, dreams are all i have of him as of right now...sweet dreams yall =)

Current Mood: I miss him already...
Monday, February 13th, 2006
9:28 am
Jesus tap dancing christ!
I hate being naive! You know why it sucks being naive? Cuz you dont realize you are till after the fact...fuck being naive!

Current Mood: Naive...apparently
Sunday, February 12th, 2006
11:15 am
The best day of my life, is all thanks to you...
Yesterday morning was my last DEP meeting n my sister took me out 2 breakfast afterward where i had the best breakfast ever! Then, when i got home, jordan had left me a vm so i called him back n he wanted 2 no if i wanted 2 go over more stuff 1 on 1...so i went back in2 the office 4 a while...I HAVE THE BEST RECRUITER EVER! Then, later on, somebody i really like A LOT! Took me 2 Downtown Royal Oak...which is my fav place ever...n he had reservations @ my fav restaurant...so, after admiring my fav things in my fav vintage store, Paris, we ate @ Mongolian BBQ. Theres no better feeling in the world than walking down main street hand in hand, kissing @ the street corners while waiting 2b able 2 cross, receiving the best hugs ever feeling the safest ive ever felt in my life inside his arms, talking bout nothing n everything all @ the same time w no pauses except 4 laughter =) Im sad tho cuz my sweetheart will b in Florida on vday :( LIFE CANT GET ANY BETTER THAN THIS! It wont b official till after bootcamp :D

Current Mood: In love, I think...idk anymore
Friday, February 10th, 2006
6:45 pm
3 weeks...4 days...
Just thinking a lot...tomorrow is my last DEP meeting...Im so close to leaving its not even funny...Im extremely excited to move on to the next step of my life, but at the same time, that means I have to leave behind the steps that i have already completed...sad...its really hitting me how soon ill be leaving and how much ill miss each of you and how much you all mean to me...hhhmmm...just cant stop thinking about everything...

Current Mood: Lost in thought
Wednesday, February 8th, 2006
9:29 pm
Words cannot describe...
Have you ever been so happy that you feel like you are bursting at the seams? Have you ever tried to keep from smiling only to fail...no matter how sore your cheeks are? Have you ever talked on the phone for hours on end with the ability to talk for endless hours more...although it felt like your conversation was only minutes long? Have you ever been so excited to hear from someone that you just about have a heart attack when their name appears on your phone? Has your heart ever skipped beat at the mere thought of someone? Yea its like that =)

Current Mood: loved
Tuesday, February 7th, 2006
9:44 am
The best day of my life!
SNOWBOARING IS SO RAD! Ive never had so much fun in my life! If youve never been, i strongly suggest trying it! =) btw...4 weeks 1 day...

Current Mood: giggly
Tuesday, January 24th, 2006
10:48 pm
THE GREATEST NEWS EVER!
Okay...i have finished my DEP book. Jordan signed off the whole thing. Do you know what that means? IM GOING IN AS AN E-2! Which is a higher paygrade...IM SO EXCITED! =) I also got my ROTC book...i take it to bootcamp. Its a planner and telephone/address book...so, if you havent left me your address, you should do so now...i wanna keep in touch with you all. 6 WEEKS LEFT! =)

Current Mood: ecstatic
Monday, January 23rd, 2006
10:02 pm
Oy, oy, oy...
Day 2 of being drunk...i gotta go into the office tomorrow...Jordan is taking me to lunch at Texas Roadhouse before...hhhmmmm...im gotta hit some more jager with tif, mark, n jay...ttus...show me some love =)

Current Mood: drunk
Sunday, January 22nd, 2006
7:15 pm
Busy week...
AAHHH! I was at my sisters house today...boozing, having a few laughs...tomorrow and tuesday, i need to get up to the school...wednesday and thursday, im going to visit eastern...yea, aaron and i are gonna wreak havoc at EMU =) then, i gotta work on Friday. Shit, im supposed to meet with jordan this week, maybe ill do that monday...hhmm...and i was supposed to hang with my nicholas...aka nick craig...too. O geez...haha...i miss my gabe...yea, ive been going thru my pic disks...i got prints of 500 pics...im working on photo albums for my going away party...yep, ive got 6 weeks, 1 day, 8 hours and 45 minutes left...im excited, but sad...just looking at all the pics...it reminds me of all the good memories i hafta leave behind...they make me smile tho...ooh...please make me smile...leave me comments about memories you share with me...leave as many as you want. You can never smile enough... =)

Current Mood: curious
Thursday, January 19th, 2006
2:05 am
FINALLY!
A guy who knows how o treat a lady! He took me out to dinner, brought me flowers, we watched a movie...I HAD A FABULOUS TIME! Its good to knnw that there are still good guys left in the world. I lost hope a while there...i gotta go put my bouquet of roses in water =)

Current Mood: loved
Sunday, January 15th, 2006
8:03 pm
Hhmmm... :(
I knew Id look back at my [^tears^] and ~{laugh}~...but, I thought Id look back at my (*laughter*) and :=:cry:=: ..................................................................................................Thank you.............Knowing what I know now, the happiest moment of my life turns out to be a huge lie...FUCKING HYPOCRITICAL BASTARD! Dont expect me to crawl back begging for forgiveness like ive always done. Especially when YOU should be begging ME for forgiveness...but dont even waste your time... YOU ARE UNFORGIVEN...no worries...u never wanted my friendship any ways...that was apparently just another lie. U just used me for my services. Been there, done that, now stop hurting me...SET ME FREE! IM NOT TAKING ANYMORE OF THESE MIND GAMES!

Current Mood: blank
1:02 am
SORE AS HELL!
So, you could say that i have officially started a workout/exercise/get-me-ready-for-bootcamp routine...finally i have done away with my procrastinating ways! Im sore tho...i could use a FULL Body massage...all this daily running, pushups, curlups, crunches, and cardiovascular shit is wearing me out...i hate running in the cold! Im joining a gym soon...arrg! Okay enough of all that navy shit...im outta here...but before i go, i just gotta say: HAPPY BIRTHDAY EMILY! =) MUAH!

Current Mood: sore
[ << Previous 20 ]
About LiveJournal.com